Vår dag

Idag har vi varit till Sarah och käkat lunch, tack Sarah. Sen åkte vi till H&M och handlade bl.a. en vinterjacka till B.

Sist men inte minst var vi till IKEA. Jag köpte en trådkorgsställning till tvättstugan, det var faan på tiden. Just nu ligger tvätten på golvet och det är inte det bästa känner jag. Ibland blir det lite fuktigt och vi tvättar inte allt på en gång, skönt att Henke slipper trampa på allt när han ska in till pannan också... Bara fördelar alltså, jag har svårt att förstå hur jag tänkt innan när jag inte köpt en?! B valde en mjukisfotboll istället för hunden han blev lovad förra fredagen och A E fick en groda (som jag valde). Jag provade två nya doftljus i glas också, ett som skulle dofta typ rosor (?) och en som luktar äpple och kanel. Just nu är det rosorna som sprider tvållukt här, det luktar rätt fräscht men tyvärr är det lite huvudvärksframkallande.



A E spottar och spexar på soffan.


Kommentarer
Postat av: Camilla

vilken liten kickers brud :)

2008-10-10 @ 15:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback