Äntligen ordning

Vi har städat och fixat. Jag har tvättat, hängt tvätt, vikt tvätt, burit tvätt. Jävla tvätt. Iallafall har jag städat iordning på mitt inspirationsjox som var utspritt på det runda bordet, en sak jag tänkt ta tag i länge. Typiskt sånt som aldrig blir av. Skönt att det är klart. Vi har dammsugit och plockat massor på hela nedervåningen och farmor har diskat och pysslat med blommorna med. Snart kommer Henke hem och då ska vi möblera iordning garaget och tvätta av alla utemöblerna.

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Var gömmer ni barnen när ni får så mycket gjort? Den här damen vill inte roa sig själv när hon är vaken, får nog lov att skaffa en sjal och bära runt henne i.

Postat av: Anonym

Var gömmer ni barnen när ni får så mycket gjort? Den här damen vill inte roa sig själv när hon är vaken, får nog lov att skaffa en sjal och bära runt henne i.

2008-09-18 @ 18:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback