Barnsången

Det var jättebra på barnsången i Skeppsås, väldigt engagerad ledare som hette Maggan. Det var nästan bara nya sånger för mig, men lätt att hänga med. Det var trevligt folk, lugn och mysig stämning fast Anna-Karin sa att det var rätt stökigt idag. Alltså måste det vara väldigt lugnt annars och det kan vara en trevlig kontrast mot allt stök och skrik i Fornåsa, även om det är skönt för barnen att få göra både och. B verkade trivas väldigt bra förutom en liten incident i början då han verkade tro att jag hade lämnat honom där alldeles ensam och blev jätteledsen.

Dessutom blev man inbjuden att sjunga i en kör i Skänninge, nåt jag skulle vilja prova åtminstonde en gång och se hur det är. Om det är väldigt kristet är jag inte särskilt intresserad, men det verkade vara lite olika teman.

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag jobbar på pappersbruket utanför stan :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback