Medfött hån?!

Som jag kanske sagt försöker jag göra situps varje dag (120 st per dag är jag uppe i nu). Det går jättebra, förutom igår då jag bara hann göra en tredjedel. Därför håller jag på och tar igen resten idag. Men! Det jag egentligen ville säga var att såfort jag sätter mig vid skåpet och ska göra mina situps kommer min lille son och gör låtsassitups, komplett med händerna på magen och astmatisk andning. Fötterna är såklart under skåpet också. Han tycker att det är en väldigt rolig lek eftersom jag alltid börjar skratta när han kommer, vilket gör det helt omöjligt för mig att fortsätta med situpsen.



Söt.
Trots allt.


Kommentarer
Postat av: Annika

"astmatisk andning" ha ha!!!

2008-09-08 @ 18:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback