Planer

Jag måste diska nu och sen hoppas jag hinna måla konsollerna och hyllplanen vi shoppade på IKEA häromdagen. Dom ska bli vita och blanka med takfärgen som är över. Jag måste fråga Henke om han kan bygga ett par mini-konsoller också, för annars blir det rätt dåligt med det största hyllplanet. Det ska sitta precis över fönstret och de riktiga konsollerna kommer sitta för långt ifrån varandra, jag vill inte att hyllplanet ska bågna. Tanken är att vi ska ha massor med böcker, det kommer bli rätt tungt kan jag tänka mig. Där ska alltså alla böcker som vi inte vill att A E ska gnaga på vara. Sen får jag fixa en liten hylla eller låda till de lite mer gnagvänliga böckerna...



Före...



En diskning och en trasig skål (snyft, inte en till) senare ser det ut såhär.


Kommentarer
Postat av: sandra

Vad glad jag blir av att se ditt diskberg för igår såg vårt kök för j'vligt ut!!! jag menar att fler har det stökigt hemma! kram

2008-09-26 @ 19:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback