Recepten!

Här hittar ni receptet på kola- och citroncheesecaken, den med hallon och blåbär gjorde jag samma smet till. Istället för att ringla i kolasås hade jag först i blåbär och sen nästa gång ett lager med hallon. Det sista kolalagret ersatte jag inte med nåt, tänkte garnera med lite citronmeliss och hallon precis innan servering.

Receptet på glasstårtan hittar ni i Amys blogg. Den garnerar man med vispad grädde och sen strössel, krossad choklad, krossade Oreo-cookies eller vad man vill. Jag tänkte ha krossade kakor och strössel den här gången.

Kommentarer
Postat av: Tin

Jag skäms över min påse med köp bullar i frysen som det bara är att värma när nån ramlar in på besök. Jag älskar ju oxå att baka men just nu finns det ingen ork, tyvärr.

Nu är stallet ganska fullt, men jag har en pappa som gillar att snickra så det blir nån bra lösning :)

Har A E börjat sova nått bättre?

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback