Så JÄVLA roligt!

A E vägrar blankt att somna i sängen. Hon blir jättearg, skriker och spänner hela kroppen. Jag har lagt över henne i vagnen, knappt vaggat alls och hon håller på och somnar utan ett knyst. Jag blir bara så trött. Trots att jag var ganska säker på att jag inte kunde bli nåt mer trött eftersom hon vaknat varannan timme inatt. Jag har huvudvärk också, som grädde på moset! Ska vi slå vad om att när jag nu lyfter över henne från vagnen till sängen kommer hon säkert vakna igen?! Jag kanske skulle kunna låta henne ligga kvar i vagnen, fast grejen är den att jag inte kan få mig själv att vakna till ordentligt på natten (och om jag gör det kan jag inte somna om igen) jag tappar henne säkert i golvet om jag ska flytta över henne när hon vaknar av sig själv och jag är dötrött.



Här är hon ju väldigt söt och charmig,
just nu vill jag mest slänga ut henne genom fönstret (obs! ironi).


Kommentarer
Postat av: Tin

Tänker likadant själv ibland om fönster delen :)

Jag kommer till linköping och så ammar vi varannan natt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback