Äntligen en god morgon!

Jag känner mig på bra humör. Lättade på lite spänningar igår för när allt bara kändes skitjobbigt (och det var skitjobbigt) så grät jag en skvätt. Eller stortjöt snarare. Men nu känns det bättre! Jag var jättetrött och seg igår kväll. Henke hade däremot massa inspiration och mekade först lite med 940n, sen med Forden och dessutom var han uppe i barnens rum och rev golv. Jag var väldigt imponerad och avundssjuk på all hans energi. Men jag satt på en stol och läste i "När stormen kom" av... Rosamunde Pilcher såklart.

Idag ska vi åka hem till Emma, H & K. Det ska bli kul (dom har inget emot att få vattkoppor).

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag har inte riktigt förstått vad det var som hände med A E när hon fick läggas in på US (trög?!). Kan du inte berätta?



Jag förstår om det plötsligt bara tar slut på all ens ork när man har haft det som du, den senaste veckan. Hoppas du hämtar dig snart!



En liten undran bara, hur betedde sig Cookie när du kom till stallet i tisdags? Det var lite av en chansning att ta in just honom till sällskap åt Carmensita, men han skulle promt med in och jag var ju rätt stressad, så det fick bli som det blev. Det är ju dessutom nyttigt för honom att vara utan mamma ibland.



Ha det gott i dag! Hoppas ni kan vara ute och leka också i det fina vädret hos era kompisar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback