En underbar morgon!

Jag var nästan uppe med tuppen, kl.6.45 pallrade jag mig upp. Käkade ett par mackor i bilen på väg till stallet och Carmensita kom nästan in på en gång. Vi travade en lång vända idag, jätteskönt. Hon behövde verkligen det, hon var avspänd och fin på hemvägen. Vi stannade till hemma i huset, Henke och A E var vakna. Sen träffade vi Helen på vägen också. Alltid trevligt med en pratstund... Henke gillar inte riktigt mina pratstunder lika mycket som jag, han brukar skicka sms där det står "BLABLABLABLABLABLA BLABLABLABLABLA BLABLABLABLA". Men det är helt ok, för det är ju sant!

Jag ska hoppa in i duschen och sen ska jag till jobbet, undrar om det kommer nåt folk idag? Jag skulle hellre hänga ute i solen jag med, men jag hinner förhoppningsvis göra det imorgon. Om det är fint väder! Hoppas det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback