Onsdag

Idag har vi mest varit ute, det har varit typ 10 grader och strålande sol. Jag har visat B smedjan där jag lekte jättemycket när jag var liten. Sen har vi kollat på djuren och varit på en promenad. Vi har sett två nyckelpigor och massa fjärilar, både citron- och nässelfjärilar. Mycket vårtecken! På eftermiddagen var vi in och snabbfikade tillsammans med Camilla, hon hade en halvtimme ledigt mellan sina jobb.

Nu sover båda barnen och jag ska också lägga mig snart, är jättetrött efter en knölig natt. Vaknade av att det skvalade om B kl.6.45... Han kissade i sängen fast jag varit upp och kissat honom vid kl.22, men det är ju sånt som händer ibland.

Kommentarer
Postat av: Kirneh Wodnarb

O jag har varit i garaget o fixat med nedrof.

sedan åkte jag en sväng till fam. O och kollade på tesuh.



Läs garna min blogg också!!!!



www.blablaBLA.BLAGG.DK

2009-04-01 @ 21:23:37
Postat av: Camilla

det var kul och se er även om det var kort! Hoppas på en bra lördag tillsammans! Jag är ledig då.. skönt! Vi hörs, sov gott!

2009-04-01 @ 22:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback