TRÖTT!

Jag tror A E håller på att få tänder, jag hoppas att det är orsaken till de senaste fyra nätterna med usel sömn och inatt hade hon 40 graders feber. Inget verkade funka, hon fick först en panodilsupp och sen flytande Ipren. Jag gick ut med henne och sen baddade jag henne med en blöt trasa. Men febern vägrade gå ner. Dessutom spydde hon flera gånger. Men idag har hon inte feber iallafall, hon är dock väldigt gnällig och gosig. Det enda positiva med att hon är hängig är att hon verkligen vill gosa och kramas. Annars sitter hon i princip aldrig still i knäet på en.

Idag blir en extremt lugn dag, jag tvättar lite (har ju lite extra tvätt att ta hand om) och sen ska jag göra "Kajsa-mat" till lunch. Smidigt och smart eftersom det räcker till kvällsmat också.

Kommentarer
Postat av: Nina

Vad är Kajsa-mat för något spännande? Har aldrig hört talas om det förut.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback