Kul! Och välkommen hösten.

Hej på er, kul att så många har kommenterat! Det gillar jag. Lager 157 är en outlet som ligger nedanför Ulricehamn i ett litet samhälle som heter Gällstad. Man kan kolla in deras hemsida, där det såklart finns massa info. Jag brukar köpa jeans, dom har jättemycket jeans! Och deras egna märke "Lager 157" är kalasbra basplagg. Sen har dom massa märkeskläder också, men jag orkar aldrig kolla igenom det... Den här gången hade dom massa fina skor och trosor också. Det varierar väl lite antar jag.

Imorse var det höst när jag vaknade! Solen orkade inte över granarna för att lysa in genom vårat vardagsrumsfönster. Luften har blivit hög och klar, jätteskönt väder. Jag älskar hösten för man blir aldrig besviken. Sommaren och vintern lever liksom nästan aldrig upp till kraven, men hösten blir alltid bra. Om det regnar mycket är det helt ok för då sitter man inne och myser, tänder ljus och eldar i kakelugnen eller vedspisen. Om det är fint väder är man ute så mycket som möjligt, rider eller leker i löven. Det är lätt att andas på hösten!


Kommentarer
Postat av: Lasse

Tänk att kläder har ju aldrig varit mitt intresse men det kanske bror på storleken av mig själv.

En vacker höstdag med hög luft och strålande sol överstiger faktiskt en varm sommardag.

Ha det så bra framöver, höres.

Lasse

Postat av: Nina

Jo, hösten ÄR mysig, men ack så ångestframkallande innan den kommit. Jag vill hålla kvar sommaren och allra mest LJUSET så förtvivlat mycket. Men det går ju inte..........och då märker jag att hösten är ju toppen egentligen.

2009-08-16 @ 11:17:59
URL: http://www.123minsida.se/skogalund
Postat av: Sandra

Nej!! Vill inte ha höst o mörker o leriga hagar o BLÄÄ!!!Kallt o mkt kläder o Nej Fy för hösten!! Tacka vet jag sommaren!! Kram på er!!

2009-08-16 @ 22:42:20
URL: http://alexmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback