Till Lasse Lattjo

Lasse har efterlyst ett inlägg, så jag skriver ett då!

Det har inte hänt särskilt mycket, idag har jag jobbat 11.30-18.30. Det är ju lönehelg och idag har det varit fullt upp, kul att det äntligen händer nåt på jobbet! Tycker det varit så lugnt över sommaren trots att det varit en del folk på IKEA.

Igår fick jag VABBA B för han blev getingstucken på morgonen. Två stora getingar (lika stora som mina tummar) stack honom på ryggen och på ena överarmen, han blev väldigt röd och hade ont. Vi åkte till VC i Borensberg men allt var lugnt. Fick köpa alsolsprit och hydrocortisonsalva och badda/smörja med. På hemväg stannade vi till hos Emma och barnen, kul att se dom för det var så länge sen. Till lunch blev det pizza nere hos Solla, Maria, Leo och Fia var också med och käkade. Kul och gott. Efter lunchen åkte vi till Stjärnorp till min svärmor Eva, där fikade vi (tror jag? kommer inte riktigt ihåg) och sen fick barnen vara med henne en stund eftersom jag skulle jobba. På kvällen var hela familjen utom jag på Ljungsbro Marknad.

Det är väl vad som händer just nu. Imorgon när jag jobbar är det kalas hos Leo, GRATTIS till honom, han blir 2 år. Jag ska väl ta och slå in hans paket (igen)...

Kommentarer
Postat av: Sarah

Det är helt galet vad jag saknar er! Kan ni inte komma uppåt o hälsa på snart? o ändå var de bara typ 2 veckor sen vi sågs.... Ta fina bilder på barnen o skicka upp på en skiva till mig? :)

2009-08-29 @ 20:52:51
Postat av: Lasse

Ja det var kul att idag kunna läsa lite i din blogg, det är ju alltid roligt att höra vad andra gör eftersom jag är nyfiken av mig.

Jag läste den bloggen du rekomenderade mig om tjejen som hade gått ner i vikt så mycket. Oj vad inspererad jag blev, fick verkligen motivation att stå på och kämpa.

Ha det så bra, vi höres.

Postat av: Lasse

Ja det var kul att idag kunna läsa lite i din blogg, det är ju alltid roligt att höra vad andra gör eftersom jag är nyfiken av mig.

Jag läste den bloggen du rekomenderade mig om tjejen som hade gått ner i vikt så mycket. Oj vad inspererad jag blev, fick verkligen motivation att stå på och kämpa.

Ha det så bra, vi höres.

2009-08-30 @ 11:30:04
URL: http://lattjobig.blogg.se/
Postat av: Lasse

Ja det var kul att idag kunna läsa lite i din blogg, det är ju alltid roligt att höra vad andra gör eftersom jag är nyfiken av mig.

Jag läste den bloggen du rekomenderade mig om tjejen som hade gått ner i vikt så mycket. Oj vad inspererad jag blev, fick verkligen motivation att stå på och kämpa.

Ha det så bra, vi höres.

2009-08-30 @ 11:30:05
URL: http://lattjobig.blogg.se/
Postat av: Lasse

Du ser jag blev så glad så jag stammade, puh jag och datorer.

2009-08-30 @ 21:21:08
URL: http://lattjobig.blogg.se/
Postat av: Carro

Tack, han är född 26 februari så han är väl strax över sex månader nu, härlig ålder! :)

Ja, vi får iaf försöka intala mej det, att någon är avundsjuk alltså. :P Jag brukar inte ta åt mig när jag får sånna komentarer men nu gjorde jag det faktiskt. Lite surt.. :P



Krama

2009-08-31 @ 12:21:57
URL: http://clearblue.blogg.se/
Postat av: Carro

Det la klart! Det är ju det bästa man kan ha på sig! :))

2009-08-31 @ 14:03:31
URL: http://clearblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback