Det blir nog jul iår också

Och tack och lov verkar min kära man ha fixat nån slags "liten" julklapp till mig. Är rätt orolig att jag inte ska få nåt från min fina familj eftersom jag styrt upp alla de andra julklapparna förutom 2 st som mannen fixar.

Julskinkan är i ugnen, bröd är på jäsning och det är städat och fint. Jag har t.o.m. hängt upp julgardiner för jag hittade en kappa som passar till vårt lilla fönster här i vardagsrummet. Jullugnet har kommit till mig nu, är väl totalt utmattad efter att ha gått upp 6.40, städat som en galning, duschat, sen in till IKEA och Ikano, lunch i bilen (McDonald´s trots att B helst ville äta pasta), hem och städa, slå in julklappar och diska, fixa bröddeg och tänka ut allt som kan förberedas idag istället för att behöva fixa precis allt imorgon. Det enda som är kvar är att dammsuga av övervåningen, skura av 2 par köksskåp och skura av duschen lite. Känner mig rätt lugn nu för städningen som är kvar gör det inget om det inte blir gjort... Imorgon blir vi 15 pers här, det blir säkert jättebra för vi har diskmaskin nu. Gött! Vi har dock inte så många tallrikar men det ordnar sig säkert. Barnen får väl ta djupa eller nåt... Hmm hmm.

GOD JUL ALLIHOPA!! (Om det nu är nån som kollar in här fortfarande)


Kommentarer
Postat av: Camilla

God Jul sis! Hoppas allt går bra imorgon! Jag ska sova nu... på tiden, ring imorgon ;) puss o kram!

2009-12-24 @ 01:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback