Du kommer älska det här, Sarah

Jag menar: hur många inlägg blir det på en och samma dag egentligen?! Det här är väl typ tredje... Och anledningen till att det blir ett inlägg till är min underbara, fantastiska lilla son (min dotter är också fantastisk och underbar men hon får glänsa en annan gång).

B kollade på mitt och mannens gamla balfoto (-04) och säger att där står minsann pappa med en annan tjej. Nej säger jag, det är ju mamma, kolla här. Visar bilden närmare och B skrattar när han inser att det faktiskt är jag. Sen säger han att det är en prinsessa på bilden. Ännu lite senare säger han att jag är högre på bilden, varpå jag försöker förklara högklackat för honom.

Nyss dammsög jag hela huset, när jag var klar kom jag ut i köket där B dansade omkring och sjöng "ROCK 'n' ROLL, ROCK 'n' ROLL, JAG FYLLER ÅR IDAG, JAG SPELAR ROCK 'n' ROLL". Han sjöng sin sång och dansade omkring i typ en kvart. Som mick hade han min gamla svarta panter-gosedjurssvans. Det var speciellt kul att se honom dansa för han brukar aldrig vilja dansa annars.

Kommentarer
Postat av: davvztrr

god jul. btw varför säger du mannen? :P

2009-12-28 @ 18:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback