Min födelsedag 25 år

Idag fyller jag 25... Wow! Det går snabbt nu, men min farmor har levt 3 ggr så länge som mig så än är det långt kvar av livet, hoppas jag.



Camilla, mamma och Mats åkte från Hedemora. Jättekul, barnen var glada och stolta och ville visa sitt rum.



Henkes släkt kom också, vi åt cheesecake. Och tårta (bild längre ner)...



Lovisa var den enda som inte fastnade på bild med våran kamera.



"Barnbordet" även fast Victoria är för stor för att kallas barn, tycker jag.



A E hoppade direkt upp i farfars knä när det vankades fika. Dom matade varandra. Farfar är A Es favorit!



Camilla vilade bara på soffan den här gången, hon brukar alltid sova där...



Den jättesmarriga choklad- och apelsintårtan som var en present från min kära farmor.



Fotoalbumet från Solla (Cypernresan) och presentkit från Lovisa m. familj. Luktar jättegott!



Kläder från Peo m. familj, jättefina!



Och blommor! Julros från min mormor, en vit amaryllis från Eva och Lasse och en juleld (den heter väl efter säsong?!) från Lovisa.



B och O!


Kommentarer
Postat av: sandra Lindell

Grattis!!!

Postat av: soraya

samsta kompisen ever!!! GRATTIS GRATTIS!!!



schysst att du fick traffa syrran, jag har knappt fatt traffa dem. jag kommer hem till jul, dock en kortis. den 24 till den 27. vore mysigt o ses men har full forsalse for om det ar mycket med familj och liknande.



kraaaam



2009-12-09 @ 20:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback