Åh, presenter också!

Jag har fått presentkort från Micke, Lovisa och barnen i födelsedagspresent. På Body Shop! Så när vi ändå var i stan fikade vi på Linds (efter bokrean) och sen var vi in på Body Shop. Jag köpte en COCOA BUTTER Hand & body lotion, en massagegrej, en VITAMIN E BODY BUTTER och eftersom jag kom över 400 kronor fick jag en present för 400 kronor. Det var en vit necessär med rosa insida med rött rosmönster på. Och inuti fanns: en liten STRAWBERRY BODY BUTTER, DIVINE CALM dushtvål (lavendeldoft), en VITAMIN E moisture cream och en HI- SHINE LIP-TREATMENT. Hurra!

Bara toppengrejer. Nu blir det duschen med min nya duschtvål och sen blir det COCOA BUTTER efteråt. Mums!

Kommentarer
Postat av: sarah

jag jag såg mycket fint när jag var på gina i stan, men var jätte urplockat. tur att du har köpt upp lite mer saker på bodyshop eftersom du inte hade några innan :). ha det bra kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback