Ahh, pyjamas.

Nu har båda barnen pyjamas och B ligger i sängen och lyssnar på Blixten McQueen. A E hoppar omkring och morrar, hon morrar så mycket att jag kallar henne Morris nu. Inte särskilt fyndigt kanske, men det passar henne bra.

B och jag pusslade hans svåra tredimensionella Blixten-pussel förut, fast jag gillar inte när han vill vara med. Det är kul att pussla, jag vill helst ha det helt för mig själv. Måste skärpa mig lite känner jag.

Nu ska jag pussa på Morris och sen ska jag läsa lite i senaste Allt om Trädgård som jag fått låna av Solla, det är bra att jag lånar den så hon får av plasten på den nån gång. Ibland när jag kommer dit har hon plasten kvar på de 3 senaste numrena.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback