Gissa vad jag gjort idag?!

Jag har ridit Carmensita! 45 minuter i skogen blev det, hon blev svettig och fick ha täcke på sig i hagen sen. Hon var rätt pigg och ville inte slappna av ordentligt på slutet. Konstiga lilla häst, det är nästan så man önskar sig en lugn valack ibland. En lite mer avslappnad häst... Å andra sidan måste man ju göra rätt på den här, man får aldrig hänga henne i munnen för då blir hon hysterisk. Kanske lite väl ibland men...

Nu ska jag läsa klart dagens Harry Potter, idag är det Fången från Azkaban men den är snart slut. Igår var det Hemligheternas kammare.

Kommentarer
Postat av: sarah

härligt och ÄNTLIGEN en ridtur!! onsdag runt 14-15 hugget kanske... men hör av mig när vi är påväg så vet jag mer exakt tid.

Postat av: Anonym

Åhh det var på tiden, mer ridning och så vill vi såklart ha bildbevis! Kramar

2009-02-16 @ 21:45:12
Postat av: Sandra

Bra!! håll i nu bara o fortsätt!

Det är väl inte så konstigt om hon är pigg o spänd. Hon har väl stått i nåt år eller??

Kram

2009-02-17 @ 11:13:25
URL: http://alexmamma.blogg.se/
Postat av: Annika

va kul med lite ridning igen! men jag är MYCKET imponerad av hur du kan läsa så mycket med barn hemma. du måste läsa supersnabbt? :-)

2009-02-17 @ 14:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback