God morgon!

Idag blir det ett kort inlägg före frukost. Planer för dagen är att åka på barntimmarna, B är jätteglad för det. Sen blir det Stjärnorp för att hälsa på Eva och kanske bokrea om hon mår bra. Kl.16 ska jag hämta Henke på jobbet och sen ska han lasta forden och fixa för den ska ombesiktigas imorgon kl.7, det är rätt spännanade för om den går igenom är den helt klar!

Nu ska jag utfodra mina små änglar, dom har vaknat på rätt sida idag för i vanliga fall måste jag slänga åt dom varsin macka såfort som bara möjligt på morgonen. Men inte idag alltså.

Kommentarer
Postat av: sandra

Jag tränar för Erik Berggren. Han har varit lärare på strömsholm men har nåt eget nu. Jag vet inte när första tävlingen blir. Men i maj kanske. kram

Postat av: Anonym

kan jag få ditt recept på Torsk i äggsås??

Kram

2009-02-25 @ 16:49:21
Postat av: Sandra

Det är jag som vill ha receptet

2009-02-25 @ 16:50:24
URL: http://alexmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback