Inlägg som försvann

Jag skrev ett inlägg förut, men det försvann tyvärr. Bert, Kerstin och S (min treåriga kusin) var hit på "söndagsmiddag". Min kära syster Sarah hade gjort en jättegod skinkstek och potatisgratäng som vi åt. Till efterrätt hade jag gjort en chokladkladdkaka, hittade ett recept på internet som jag provade.

Mormor kom hit med gamla bilder på farfar och morfar till oss, det var kul att få lite bilder på dom för jag har nästan inga. Jag har en förstoring på mig, Camilla och morfar och mormor och morfars bröllopsfoto. Inga kort på farfar egentligen. Så det är kul att ha. En fin bild var på mormor och morfars mor Anna Kristina också. Det ska upp nånstans hemma sen. Det är kul med gamla kort, jag har på både mamma och pappa när dom är ungefär 15 år...

Nu har jag packat in nästan alla våra saker i bilen, imorgon ringer klockan vid 6. Om inte A E hinner vakna före vilket hon kanske gör. Vi får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback