12 timmars sömn senare

Jag gick och la mig kl.18.30 igår. Med dubbla byxor, ett linne 2 tröjor och en kofta, strumpor + sockor och mitt duntäcke och två yllefiltar på det. Och frös.

Imorse gick jag upp och duschade, men jag mår inte särskilt bra än. Jag har förmodligen ingen feber idag, men jag är rosslig och kraxig i halsen och har nackspärr också! Vilket jag har haft sen igår, inte skönt att försöka vända sig i sängen osv.

Har precis ätit frukost och tänkte titta lite på Gilmore Girls. Familjen åker nog upp till Stjärnorp så jag får vara ifred idag. Barnen kommer ju till mig oavsett hur jag mår så det är en fin tanke. Henke ska köpa blåbärs- och nyponsoppa till mig först.

Annars drömmer jag jättemycket om ridskolan hemma. Jag har inte en aning om varför, har drömt om den i flera veckor.


Kommentarer
Postat av: Helene

Krya på dig gumman! O hoppas vi ses snart... Kraam

Postat av: Farfar

Låter som om du håller på att få tänder :-)

Inte kul men kanske inte oväntat.....

2009-01-24 @ 22:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback