Ännu mer sjuka!

Jaha! Sådär ja. Inatt har jag vaknat två gånger i halvtimme fram t.o.m. kl.2-3 nånting. Härligt! Kl.3 var jag upp och bytte blöja på A E och sen sov båda barnen lite mer hyffsat. Jag vaknade av Henke vid kl.5.30 eller nåt sånt, han åkte in med firmabilen och fick skjuts hem sen för han är dålig idag.

Män är töntar när dom är sjuka, dom behöver en riktigt hård jävla spark i röven för att ta sig samman och skärpa sig lite. Och inga kommentarer om "när en man är riktigt sjuk"- skitsnack, tack!

Och för att det här inte ska bli ett bittert inlägg kanske det är lika bra att jag slutar.




Kommentarer
Postat av: Farfar

Jag tror du är avundsjuk på oss män, som kan konsten att avnjuta en sjukdomsepisod ;-)



Krya på er...........

2009-01-29 @ 11:59:23
Postat av: Sandra

Om ni är friska när ni kommer upp så kanske vi kan hitta på nåt?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback