Bråkungar och man

Åhhh! Jag vill bara sova. Men jag vill sova i lugn och ro. Det vill säga: jag vill inte gå och lägga mig medan B är vaken. Henke och A E sover redan. Men inte B...
 
Jag är så trött, så trött! Jag är helt slut i skenbenen av nån anledning men min huvudvärk (som jag haft hela dagen) har äntligen släppt iallafall.

Och jag förstår att den här bloggen är rätt tråkig att läsa just nu, bara massa gnäll och tjöt från min sida. Men det blir nog bättre när jag får sova lite mer och blir lite friskare.

Kommentarer
Postat av: annika

hoppas ni blir friska snart. det är aldrig kul att va sjuk.

2009-01-29 @ 21:54:05
Postat av: Camilla

Hej du! Jag är förkyld som satan.. blir inget restaurang jobb ikväll, får se imorgon.. har fått ett till jobb.. det skadu få höra om :D Smörj skenbenet m tigerbalsam, funkar bra! Krya på er! Puss!

2009-01-30 @ 10:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback