Dagens lunch

Idag blir det hemmagjord potatismos med persilja i och ugnsstekt falukorv, tänkte jag. Jag vill göra nåt enkelt och snabbt och det här funkar ju bra. Och sen är det väldigt gott också!


Just nu äter jag kardemummaskorpor och röda vindruvor. B har också ätit skorpor och typ 3 clementiner. Jag tyckte att jag köpte en hel del frukt, men clementinerna försvinner i rasande takt så jag kanske får handla fler imorgon eller nåt. B äter extremt mycket frukt just nu. Igår åt han 3-4 äpplen och sen delade vi på 2 apelsiner. + att han åt två morötter. Det är bra.




Kommentarer
Postat av: sandra lindell

nu har jag en blogg men jag fattar knappt hur man gör..det går ju inte att få den så här fin..min är bara vit..jag heter alexmamma

2009-01-15 @ 13:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback