Fixa

Jaha. Som vanligt har jag fått äran (???) att städa. B och jag har plockat undan det mesta och jag har börjat dammsuga. I eftermiddag kommer Solla eller nån och hämtar oss så vi kan vara med på julgransplundring hemma hos henne. Kul! Egentligen skulle vi åka med Henke imorse men jag orkade inte gå upp. Jag vaknar kl.5 varje morgon och är pigg. Det funkar liksom inte eftersom jag lägger mig så sent och får vakna på natten. Jaja, ikväll kanske blir första kvällen jag skärper mig och kommer i säng tidigt. Inte för att jag tror det själv, men kanske...

Kommentarer
Postat av: Helene

Hej gumman! Min hem lur funkar inte! Men skulle vara kul om ni ville komma en sväng i morgon, men ring en signal till min mbl.Kan ja ringa upp! Kraaam Helene


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback