Mjuka killar

Min mamma (tror jag) har skickat en artikel om mjuka killar, killar i barnböcker som gör mjuka saker. Som Kenta som vill leka med barbie m.fl. Jag har gjort en lista på Pija Lindenbaumböcker som jag vill köpa till B och A E. Dom verkar vara roliga och lite annorlunda. Starka tjejer och mjuka killar, barn som får göra lite oväntade saker. Och det gillar jag. Jag har en lååång önskelista på Bokus, det blir nog några barnböcker var i födelsedagspresent till barnen. Det brukar det ju bli...


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, precis. Jag förstår inte folk som bara pluggar o så frågar man vad dom ska bli då vet dom inte..hhmm vi något att fundera på.

Postat av: Lovisa

Hej!! på tal om födelsedagspresenter så har vi köpt din present idag bättre sent än aldrig så vi kanske kan ses nån dag?



2009-01-22 @ 17:20:00
URL: http://loovisa.babyblogg.se/
Postat av: sandra

Okej..jag har funderat på det, men det blir så fult i stallet av det o lortigt. men jag ska kolla vad spånet kostar nu då...

2009-01-22 @ 19:59:22
URL: http://alexmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback