Saknad!

Guuud var jag saknar mina små skitungar när jag är ensam hemma utan dom. Jag trodde det skulle vara skönt att få vara ensam hemma, sjuk och ynklig. Bara göra det jag vill och få vila ordentligt. Men huset är alldeles tyst och tomt. Det är en konstig ödslig känsla. Ett liv utan barn skulle vara så meningslöst (även om jag accepterar andras val att inte skaffa barn, jag menar bara att mitt liv skulle vara tomt utan mina små älsklingar). Och det kommer bli tusen gånger värre när dom flyttar hemifrån sen, herregud! Vad ska jag göra då?!? Tomt och stort och tyst. Vi måste skaffa minst 4 hundar och säkert fler katter också. Eller några andra djur man har inomhus. Eller massa bilobjekt till Henke och massa hästar till mig som vi kan vara ute och pyssla med...

Det är ju ett par år kvar, men den stör mig redan. Tystnaden.

Kommentarer
Postat av: fia

men då kanske du har ett heltidsjobb som gör átt de bästa du vet är att komma hem till ett lugnt o skönt hem :)

2009-01-25 @ 21:22:38
Postat av: eva b

hej på dej och god morgon

jag fick med mig a e mössa hem, så du inte behöver börja leta efter den

2009-01-26 @ 08:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback