Skadade barn!

Förut satt B på pottan och A E var i gåstolen utanför och hon har precis lärt sig hur man öppnar upp toadörren helt. Vilket inte var en särskilt bra kombination med Bs fingrar... Han klämde ett finger rejält och två stycken en hel del, fast inte så det blev märken. Stackars liten. Dessutom var han jättejättetrött så det var skrik och panik ett bra tag. Jag tyckte dock att det kändes bra att det inte var jag som klämde hans fingrar för första gången, det skulle känts så hemskt. A E vet ju faktiskt inte riktigt vad hon gör. Eller också är hon en elak varelse sänd från helvetet. Fast troligen vet hon inte... Man kan aldrig vara säker.

Och på tal om skador så undrar jag om mina söta ungar blir skadade av all Gilmore Girls-musiken. Varje gång ett nytt avsnitt börjar hajar dom till och kan inte sluta glo. B sitter t.o.m. och skrattar väldigt konstigt och exalterat varje gång han hör den. Han tar väl efter mig antar jag... Ibland kompletterar han med lite hopp i soffan. Precis som mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback