Trött

Alltså. Saker och ting har kört ihop sig lite. Ibland känns det som att ideen att gå med i förbundet var oerhört korkad. Men vad ska jag göra, nu sitter jag här. I klistret. Och dessutom är jag gnällig. Nu ska jag ta tag i situationen istället. Men visst är det lustigt att jag mailar en person som sen mailar en annan som får vidarebefordra svarsmailet till mig? Varför bara inte svara direkt till mig?!

Det har kört ihop sig med valberedningen, dom tycker att vi ska hitta våra egna ersättare. Fast det är ju en rätt speciell situation eftersom vi har noll kontakt med skolan och därför inte träffar särskilt många som vill hoppa in i styrelsen. Men! Nu ligger det iallafall info ute på hemsidan så jag hoppas vi får in några frivilliga den vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback