Trevlig helg!

Ja ni, dagarna rullar på. Jag har jobbat lite, hjälpt Solla lite och nu är det dags för ännu en jobbhelg.

Carmensita står här hemma i hagen för hon vill numera inte gå in i transporten. Det är en lång historia och jag orkar inte ens skriva ut den för just nu är jag trött och frustrerad. Jag ska iallafall inte ta tillbaka henne till stallet förrän hon går in i transporten igen.

Barnen är så stora och duktiga, A E kan säga träd: "tääd" och B pladdrar på som aldrig förr, han bygger längre och längre meningar.

Jag har väl egentligen inte så mycket att säga, jag ska kolla lite bloggar och sen läsa. Jag läser "bara vanlig vatten" av Kajsa Ingemarsson just nu. Den är bra!

Jag äter jordgubbar med mjölk och popcorn till kvällsmat, nyttigt va?!

Kommentarer
Postat av: Emma

Det ÄR jättenyttigt med både jordgubbar och mjölk!!!

2009-08-22 @ 21:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback