Biltvätt!!

Vad gör man egentligen en bakissöndag när det inte blir som man tänkt sig? Jag har vikt tvätt, startat en ny tvättmaskin och diskat. Detta innan vi åkte hemifrån. Vi var in till stan en vända och nu är vi uppe i Stjärnorp. Jag har tvättat 940n för det var massa lustigkurrar som skrivit "tvätta mig SNÄLLA" och "sug av mig" på den. Inte så vackert och dessutom var det ju hög tid att tvätta den. Fast jag vet inte om det är särskilt vettigt för den kommer snart se likadan ut igen. Vi får köra försiktigt hem. När jag ändå var igång tog jag Evas rosa pärla med, den var riktigt rolig att tvätta för all den fina färgen kom fram.

Kommentarer
Postat av: eva b

hej ett stort tack jag upptäckte det inte förrän vi tittade på korten med lappen

2009-03-23 @ 06:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback