Daaalarnaaa

Nu är vi i Hedemora, det tog 3,5 timmar att åka imorse. Fick göra tre stopp, det var helt ok. Barnen var jättesnälla, B ville inte sova fast han var väldigt trött. Tycker nog att han är för stor för att sova nu. Vi lunchade med farmor och sen var vi till lekparken en stund. Vi gick på en skön promenad och solade oss lite, det var 10 grader varmt! Efter att vi hämtat David på skolan åkte vi ut till pappa och fikade på en miljard kakor och bullar. Gott, men lite för mycket kanske...

Nu är det dags för barnen att sova och för mig med tror jag. Jag ska läsa lite först bara.

Kommentarer
Postat av: sarah

skönt att ni inte är hemma, hade lite ångest över att jag skulle jobba ikväll och inte kunde komma och hälsa på, men det behöver jag ju inte ha längre!! boken jag läser heter en anorlunda barndom tror jag, handlar om en autistisk kvinna som skrivit om sin uppväxt som autistisk...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback