En lång ridtur!

Idag var vi ute i över en timme. Det blev alla gångarter och hon var riktigt fin faktiskt, idag kunde hon galoppera normalt och inte helt galet snabbt. Precis enligt planen alltså. Hon är alltid stirrig innan galoppen så jag tror jag ska galoppera henne direkt efter skritten istället, det gjorde jag för länge lääänge sen och det funkade toppen då. Värt att prova iallafall.

Nu blir det sängen för mig, imorgon blir det barntimmar om jag känner att B orkar. Han har varit väldigt trött och på dåligt humör hela dagen. Precis som en annan person jag känner... Tyvärr. Jag har dåligt samvete för idag har jag varit alldeles för lättretlig. Men! Imorgon är en ny dag med chans att bättra sig och det är ju tur.

Kommentarer
Postat av: Lena

Tack för hjälpen igår!

2009-03-25 @ 07:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback