Finbesök, igen!

Idag har min syster Johanna varit här, det var toppen att se henne! Det var jättelänge sen sist, alldeles för länge trots att hon faktiskt bott relativt när. Först Vadstena i tre år och sen ett eller två år i Vimmerby. Vi hängde mest, hon hade med sig massor med fina presenter till oss! Jag fick en bok, "Tillsammans är man mindre ensam" av Anna Gavalda. Jag har läst den förut men tyckte den var bra så det var toppen för jag vill gärna ha ett eget ex. B fick en bok som hade ett pussel på varje sida, barnen fick en mätgrej som B tyckte att vi skulle sätta upp mittemot den andra mätgrejen. Sen fick barnen kläder också: varsin väst, A E fick tights och B fick två tishor. Jättefina grejer... Vi är så oerhört bortskämda med paket och presenter varje gång det kommer hit nån. Det är vi förstås väldigt tacksamma för, men det går bra att hälsa på utan presenter med. Vi blir bara lite besvikna. Ha ha!

Kommentarer
Postat av: Nina

Har jag missat något?

Har inte du två systrar som heter Sarah och Camilla?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback