Frukostdags!

Nu är det dags för mig (också) att sätta mig vid frukostbordet, barnen brukar få lite försprång. Idag var det hemmabakat bröd (bakat igår) och då säger det glufs och sen är mackorna slut. Det är ju skönt att dom gillar hembakt!

Idag ska vi åka till barnsången, det ska bli skoj.

Annars behöver vi handla lite också, vet inte riktigt hur jag ska lösa det menmen... Det skulle vara smidigt att åka direkt efter barnsången, men då kanske A E somnar i bilen och vägrar äta när vi kommit fram (tänkte lunch på IKEA). Ja ja! Vi får se, jag bestämmer mig väl efter barnsången och då blir det säkert att vi åker iväg för jag inte orkar tänka ut och laga lunch.

Mot frukosten!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas ni får en toppenbra dag och trevlig helg! KRAM

Postat av: Josefin

Gå in på denna länken för att få fler läsare till din blogg --> http://www.viraltrafik.se/?jossemede :)



ha en bra dag!

2009-03-20 @ 09:13:03
URL: http://jossemede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback