God morgon!

Idag blev det en rätt tidig morgon, kl.6.50 vaknade A E och röjde omkring (hon har sovit hos oss inatt). Hon drog mig i håret och nöp mig i näsan så jag fick gömma mig under täcket, vilket funkade bra men hon lyckades hoppa ner i Bs säng istället så han nitade henne för hon nöp honom i näsan också. Så kan det vara. Jag har legat vaken flera timmar inatt, A E har sovit oroligt och nu börjar hon dessutom bli förkyld igen = sover ännu sämre om det nu är möjligt. Jag är så oerhört trött.



A E älskar katterna, hon vill dra dom i pälsen, morrhåren och öronen.
B har däremot gått från snudd-på-kattplågare till katternas beskyddare,
när A E är på dom kommer han och visar hur man ska göra och säger åt
henne att klappa "f´siktit" (försiktigt).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback