Helvetesnatt

Inatt har dom vaknat minst en gång i timmen. Det var ett klockslag jag inte såg och det var 3 tror jag. När klockan var 1.30 hade jag varit upp 3 gånger och det är lite väl mycket när man lagt sig kl.21... Dessutom vaknade A E kl.5.30 och vägrade somna om. Som tur var gjorde Henke en insats och gav henne välling, men inte ville hon somna om för det. Till slut somnade hon faktiskt om, men sen vaknade jag strax före 8. Typiskt, när ändå båda barnen sover och jag haft en usel natt så ska jag vakna i tid...

Idag blir det en dag med Annika Bengtzon, jag har läst halva nu och jag tror jag vet vem mördaren/ skurken är. En sak jag tycker är dålig är att Liza Marklund verkar ha läst lite för många Camilla Läckberg-deckare innan hon skrev den här boken för den är lite väl "inspirerad" av Camillas stil...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback