Fresh!

Nu ska jag ta en lååång, varm dusch och njuta medan jag tvättar bort fårlukten. Gött. Jag har sagt till ungarna att jag inte är anträffbar, vi får se hur det funkar. Henke har nog gått ut till garaget. Tror jag? Det är helt ok iallafall, för han har satt upp hyllan åt mig idag, ska sätta upp lite grejer på den sen... Och kanske fota den med? Vi får se om jag hittar laddaren till kamerabatteriet.

Alltså. Jag vet att det här är en jättetråkigt blogg just nu men eftersom jag jobbar och rider och försöker vara en bra mamma (lyckas kanske ibland) plus att jag hjälper Solla just nu så är det ganska många saker som ska göras. Och då får bloggen sista prioritet. Kanske kommer jag igång ordentligt igen, kanske inte. Men bloggen är liksom i sista hand... Så nu vet ni det, kanske ingen överraskning men man vet aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback