Goder afton!

På kvällen har jag varit i stallet och tagit en lååång ridtur med Carmensita. Vi var ute i en timme och en kvart! Vi red runt ett av vindkraftverken och sen hittade jag en väg som jag aldrig ridit förut. Den var toppenbra, så där kommer jag rida snart igen. En jättelång grusväg i skogen där det inte verkar åka särskilt mycket bilar, det kan knappt bli bättre.

Nu på kvällen har jag städat iordning på köksbordet och på trädgårdssoffan som står här inne. Det blev jättefint, nu är det lite prydligare och tydligare. En stor hög att gå igenom, men knappt några inredningstidningar alls att läsa. Det är ju kalas. Får se om jag tar tag i nån annan härd imorgon.

Nu är det snart dags för sängen, ska kolla ett par bloggar bara.

Camilla! Hon har fått tunikan efter K, visst är den cool?!

Kommentarer
Postat av: Camilla

ja, den var fin =)

2009-05-12 @ 21:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback