Jam

A E sa nyss "jam" och sen fick jag en lååång, mysig kram! Underbara lilla unge! Hon försöker verkligen prata mycket, imorse sa hon också nånting som jag inte fattade först. Hon försöker gärna säga flera ord åt gången med. A E och B är världens finaste och bästa ungar! Jag är så stolt och glad över dom och det bästa är att nu försvann mitt dåliga humör också. A E har vaknat typ 2-3 gånger i timmen inatt. Usch.

På förmiddagen har vi planterat om blommor och jag tänkte fortsätta med det nu. Det blev v0å3fflo

4444444444444444444444444444444444


,,,6,0
ava     vam ggmmmmg,ndf2efffffffffffffffffff2

Det blev våfflor till lunch, jag hade ingen fantasi alls idag... Och dessutom hade jag inte tagit fram nånting ur frysen.



Mmm, gott! Var kommentaren. Mellan varje tugga.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback