Livet

Igår jobbade jag. Sen hände det inte särskilt mycket mer igår... Idag började vi dagen med att åka till Solla där vi fick frukost. Henke, Maria och barnen kollade på djuren och sen gick de ner och kastade sten i sjön medan jag och Solla verkade klövar på alla getter. Efter getterna åkte vi till Jula och köpte en hundtrimmer, sen hem åt pizza och klippte Bärnsta. Nu är han klippt på ryggen, det fick verkligen över förväntan att klippa honom men å andra sidan har vi de krångliga delerna kvar. Efter lunch och klippning åkte vi till stallet, Henke red Carmensita och medan han red byggde jag upp en 5,5:a och sen hoppade jag lite. Det gick jättebra, sista gången var riktigt bra faktiskt. Hon hoppar för stort i början, men sista språnget var riktigt bra! Det var jättekul tyckte både hon och jag. B fick skritta av henne, han var jättenöjd. A E sov typ hela tiden vi var i stallet så hon fick inte rida alls.

Nu får vi se vad som händer. Det har varit en jättebra dag med familjen idag! Andra människor har det säkert såhär varje helg, men Henke och jag är i princip aldrig lediga samtidigt så vi har alltid tråkig vardag. Eller inte alltid, men rätt ofta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback