Målat!

Helt plötsligt hade ju A E somnat i vagnen och det var dags att måla. En strykning till på hyllplanen och två till på konsollerna och sen är det dags att skruva upp. Det stora hyllplanet ska få sitta här ovanför datorn, det blir tidsskriftssamlare och pärmar på det och det andra hamnar nog i barnens rum. Om det finns nån bra plats till det, förstås.

Nu ska jag kolla i lite inredningstidningar så jag kan ge dom vidare sen! Nån som vill ha?! Det finns alla möjliga. Drömhem & Trädgård, Lantliv, Hus & Hem m.m.

Kommentarer
Postat av: Lena

jag vill jag vill!

2009-05-04 @ 11:22:59
Postat av: Sarah

JAG VILL HA DRÖMHEMOCHTRÄDGÅRD! B ser ut o ha växt en meter sen jag var ner.. o de va ju typ två veckor sen... Sluta mata de med växa-upp-piller :D

2009-05-04 @ 12:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback