Snabb uppdatering

Jag gick upp skapligt imorse, läste lite Leilas Country Living och åt frukost. Åkte till stallet, skrittade en timme. Jätteskönt och Carmensita var väldigt självgod eftersom hon fått hoppa igår. Fast hon var glad att se mig, hon gnäggade när hon såg mig. Hon gör det rätt ofta nuförtiden faktiskt. I princip varje gång jag kommer, det är superkul. Typisk hästtjej-dröm: att ha en egen häst som gnäggar åt en varje gång...

Nu har jag duschat och ska strax åka till jobbet. Dessutom har jag varit bort till grannarna och räddat lite förgätmigej som grävskopan skulle skrapat bort annars, nu börjar det faktiskt arta sig lite i en av rabatterna... Ska ner med lite annat som jag har här inne där sen också.

Nu är det bråttom, igen! Fattar inte hur det går till. Ha en fin dag alla!




B borstar Carmensita... Bild från igår.


Kommentarer
Postat av: malin

hej cattis vin bild konvalj har kommit hen ign men det saknas en häst carmensita i skogallund konvalj saknar henne jag medn hej då

2009-08-04 @ 13:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback