Söndag

Nu har snart hela söndagen också gått. Imorse red Carmensita och jag på Birgittaleden (tror jag), det gick bra fast hon sprang och gapade när jag ville sakta av. Eftersom hennes svullnad är helt borta nu blir det nosgrimma på i fortsättningen. Efter att jag hade pysslat med Carmensita masserade jag Yrsa lite, det var inte särskilt uppskattat. Men hon stod still när jag gjorde andra sidan iallafall, i början gick hon omkring.

Jag grävde iordning i en av våra rabatter och planterade smultron som kantväxt och 5 andra plantor jag hittade på altanen. Det är växter från förra året, så det blir intressant att se vad det blir för nånting.

Jobbet gick bra, det var helt ok med folk. Just nu badar A E och snart är det Bs tur. Sen är det nog läggdags för dom, hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback