Stackars kompisar...

Sarah och Lena kom hit och fikade. Det var jättekul fast jag tjatade nog hål i huvudet på dom. Meeen! Eftersom dom kommer tillbaka kanske det inte är så farligt ändå? Dom hinner vila öronen tills nästa gång. Sarah får åka hem och titta på sitt precis nyfödda föl, jag måste hålla utkik på hennes blogg för det har utlovats bilder.

Annars har jag hängt tvätt, sorterat ren tvätt och läst lite i min bok. Det är en Rosamunde Pilcher bok, vet inte riktigt vad den heter.

Imorgon ska vi till Solla och hjälpa henne lite, får se hur mycket blogg det blir då.

Kommentarer
Postat av: Lena

Det var inte ens i närheten av att du tjata hål i huvudet! tack för fika, rabarber och tidningar. Och trevligt sällskap såklart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback