Hallen!



Ny hylla och nya krokar. Två krokar i barnhöjd längst till höger så barnen kan hänga upp sina jackor själva. Tyvärr räcker inte det här särskilt långt, jag har en krok och ungarna 3 var. Mannen har inte en enda till sina kläder så vi måste hitta på nånting mer.



En hängmojäng till mössor, vantar, halsdukar osv. Alla har varsin och sen finns det en för omaka vantar och en för avtagna luvor och shit. A E har den längst ner och B den tredje nerifrån, allt för att dom ska göra så mycket som möjligt själva. Alla grejerna är från IKEA.


Kommentarer
Postat av: Lasse

Tjena moss hur är läget? Jag har blivit lite seg med att blogga, man har ju varken barn eller hus att skriva om men jag har ett jävligt glatt humör.

Kul att se bilderna på dina små juveler och kåken. Jag törs inte ta någon bild på mitt kontor för då får du dåndimpen. Ha det gött.

Postat av: Anonym

Tjena moss hur är läget? Jag har blivit lite seg med att blogga, man har ju varken barn eller hus att skriva om men jag har ett jävligt glatt humör.

Kul att se bilderna på dina små juveler och kåken. Jag törs inte ta någon bild på mitt kontor för då får du dåndimpen. Ha det gött.

2009-10-12 @ 21:47:37
Postat av: Nina

Oj, vad du har varit duktig!



Jag vill också ha det organiserat...........

2009-10-13 @ 15:59:15
URL: http://www.123minsida.se/skogalund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback