Inköp

Jag handlade lite också förresten... En tisha till B, en till puff som barnen kan ha istället för att sitta direkt på golvet. Den här är jättefin i olika färger och mönster med snäckor och paljetter och grejer. Det låter sådär, men den är jättefin! Ett träskrin hittade jag också, två små porslinsskrin, en rosa sjal och en cremefärgad tunika med ceriserosa fjärilar på i olika storlekar. Henke (och jag) fick en stor Baccardi Razz och en förpackning med winegummin. Mums! Det var väl det mesta tror jag... Tänkte fota lite förut, men jag har ingen aning om vart kameran är så det blev inget med det.

Jag har väl läst ungefär 4 böcker på semestern också. Gött!

Nu är det snart dags att lämpa av mina fina ungar på dagis ett par timmar och jobba istället.

Kommentarer
Postat av: Elin

härligt =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback