Fynd!



Barnstolar för 15 kr styck på Motalas återvinning. Vi köpte 3 vita, 2 röda och en blå. D.v.s. alla som fanns :)



Loppis och Fynd-tyger som jag sytt kuddfodral av. Det finns en till blommig kudde.



H&M-fynd för 100 kr, bomull och silke.



Den här kostade 349 kr egentligen, så 150 var alldeles lagom :) Bomull och 20% lin.



Den här var det halva priset på. Kul med en färgglad baströja. Jag köpte dessutom en Sonia Rykiel-bh för 50 kr, den hade kostat 199. Jag är en sån fyndare (eller snåljåp eftersom jag bara handlar när det är rea eller på loppisar)!


Kommentarer
Postat av: Camilla

du kommer bli supersnygg! =) jag mailade några bilder på den gamla blogg igår kväll.. kram

2010-04-27 @ 13:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback