Lååångfredag

Först och främst: bilder på hunden kommer, men mannen och sonen tog kameran med sig till bil-Elmia idag. Lovar bild för söndag iallafall för då ska min farmor kolla "på den där bloggen eller vad det heter" (mina systrar ska alltså visa henne bloggen, min farmor har ingen dator).

      c ccc    doris

En liten hälsning från A E. Hon tyckte det var jättekul när jag hjälpte henne skriva Doris.

En liten to-do-lista:
- Montera ner barnens gamla sänger (dom sov bra däruppe inatt, första natten, A E vaknade och skrek typ kl.5, då fick hon komma ner till oss).
- Ta fram det gömda godiset och fylla upp påskäggen.
- Tvätta.

Ja, sen får det väl vara nog med måsten. Vi ska ut och vandra omkring lite också.

Fick ett STORT påskägg fyllt med mintkulor igår, tack familjen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback